Tapahtumia Turun tuomiokirkossa

Tervetuloa Turun tuomiokirkkoon joka päivä klo 9-18! Otathan kuitenkin huomioon, että tilaisuuksien aikana kirkossa ei voi kierrellä. Penkkiin voi toki istahtaa, ja tilaisuuksiin voi ottaa osaa.

Tällä sivulla on listattuna Tuomiokirkon tilaisuuksia. Huomioithan, että lista ei ole kattava, kirkossa voi olla myös perhejuhlia (häitä, ristiäisiä, jne.), jotka eivät näy tapahtumalistassa. Häitä on erityisesti lauantaina iltapäivällä, sunnuntaina taas vietetään messuja, iltapäivällä voi olla ristiäisiä.

Lisätietoa kirkon tapahtumista saa vahtimestareilta, puh. 040 341 7100.

< Takaisin listaukseen

Tuomiokirkon muskariolkkari

Kuvassa muskarin maskottipehmonallet istuvat Tuomiokirkon kastepuun edessä keinulampaiden päällä.

ti 23.4. kello 10.15 - kello 10.45

Turun tuomiokirkko

Tervetuloa muskariolkkariin! Muskarin jälkeen tarjolla kupillinen kuumaa ja rentoa yhdessäoloa. Halutessasi voit ottaa omat eväät mukaan.

Toiminta on maksutonta ja avointa, ei ennakkoilmoittautumista. Muskari toimii pääasiassa kirkkosalissa. Joskus kokoonnumme Tark’ampujan kappelissa, ohjaamme teidät aina oikeaan paikkaan. Muskarissa musisoimme monipuolisesti lorutellen, rytmitellen, liikkuen ja rytmisoittimia soitellen. Muskaria ohjaavat lastenohjaajat Merja Forsman ja Niina Toivonen, mukana myös Tempo-panda ja Leo-nalle.
HUOM! Muskaria ei ole 17.10. Syyskauden viimeinen muskarikerta on tiistaina 12.12.

Turun ja Kaarinan seurakunnatLinkki avautuu uudessa välilehdessä