Tapahtumia Turun tuomiokirkossa

Tervetuloa Turun tuomiokirkkoon joka päivä klo 9-18! Otathan kuitenkin huomioon, että tilaisuuksien aikana kirkossa ei voi kierrellä. Penkkiin voi toki istahtaa, ja tilaisuuksiin voi ottaa osaa.

Tällä sivulla on listattuna Tuomiokirkon tilaisuuksia. Huomioithan, että lista ei ole kattava, kirkossa voi olla myös perhejuhlia (häitä, ristiäisiä, jne.), jotka eivät näy tapahtumalistassa. Häitä on erityisesti lauantaina iltapäivällä, sunnuntaina taas vietetään messuja, iltapäivällä voi olla ristiäisiä.

Lisätietoa kirkon tapahtumista saa vahtimestareilta, puh. 040 341 7100.

< Takaisin listaukseen

Lunchmusik

ma 20.5. kello 12.00 - kello 12.15

Åbo domkyrka

med Ensemble MMXX

Tanken är att göra det möjligt för var och en som har några minuter över kring lunchtid att sticka sig in i Domkyrkan, sätta sig ned och låta sig svepas med av renässanstida tongångar - ett slags musikmeditation inför den nya veckan, om man så vill. Välkommen!

De som sjunger i gruppen är Maikki Säikkä, Marika Kivinen, Mats Lillhannus och Janne Merisaari.

Åbo svenska församlingLinkki avautuu uudessa välilehdessä