Tapahtumia Turun tuomiokirkossa

Tervetuloa Turun tuomiokirkkoon joka päivä klo 9-18! Otathan kuitenkin huomioon, että tilaisuuksien aikana kirkossa ei voi kierrellä. Penkkiin voi toki istahtaa, ja tilaisuuksiin voi ottaa osaa.

Tällä sivulla on listattuna Tuomiokirkon tilaisuuksia. Huomioithan, että lista ei ole kattava, kirkossa voi olla myös perhejuhlia (häitä, ristiäisiä, jne.), jotka eivät näy tapahtumalistassa. Häitä on erityisesti lauantaina iltapäivällä, sunnuntaina taas vietetään messuja, iltapäivällä voi olla ristiäisiä.

Lisätietoa kirkon tapahtumista saa vahtimestareilta, puh. 040 341 7100.

< Takaisin listaukseen

Gudstjänst i blomstertid

Blommor och text

su 26.5. kello 12.00 - kello 13.00

Domkyrkotorget

I år välkomnar vi igen sommaren med en Gudstjänst i blomstertid. Församlingarnas gemensamma Gudstjänst i blomstertid firas på Domkyrkotorget kl. 12 söndagen 26.5.2024. Välkommen med och sjunga Den blomstertid - på svenska, på finska och på dialekt!

"Den blomstertid nu kommer!"

Predikogudstjänsten förrättas av biskoparna Mari Leppänen och Björn Vikström. Mari Leppänen predikar. För musiken ansvarar SUMU Big Band. Kantor är Jukka Pietilä.

Gudstjänsten är tvåspråkig. Gudstjänsten tolkas på teckenspråk.

Efter gudstjänsten säljer Domcafé kaffe och bullar.

Åbo svenska församlingLinkki avautuu uudessa välilehdessä