Tapahtumia Turun tuomiokirkossa

Tervetuloa Turun tuomiokirkkoon joka päivä klo 9-18! Otathan kuitenkin huomioon, että tilaisuuksien aikana kirkossa ei voi kierrellä. Penkkiin voi toki istahtaa, ja tilaisuuksiin voi ottaa osaa.

Tällä sivulla on listattuna Tuomiokirkon tilaisuuksia. Huomioithan, että lista ei ole kattava, kirkossa voi olla myös perhejuhlia (häitä, ristiäisiä, jne.), jotka eivät näy tapahtumalistassa. Häitä on erityisesti lauantaina iltapäivällä, sunnuntaina taas vietetään messuja, iltapäivällä voi olla ristiäisiä.

Lisätietoa kirkon tapahtumista saa vahtimestareilta, puh. 040 341 7100.

< Takaisin listaukseen

Tuomiokirkon peruskorjauksen infotilaisuus – Infotillfälle om Domkyrkas totalrenovering

Infotilaisuus Tuomiokirkossa

ti 21.5. kello 17.00

Turun tuomiokirkko

Osallistu paikan päällä tai verkossa

Tapahtuma toistetaan ulkoisessa palvelussa

Yleisölle avoin infotilaisuus Tuomiokirkon peruskorjauksesta / Öppet informationstillfälle om Domkyrkans totalrenovering

Yleisölle avoin infotilaisuus Tuomiokirkon peruskorjauksesta

Turun tuomiokirkon peruskorjauksen hankesuunnittelu on edistynyt, ja nyt päästään katsomaan ensimmäisiä piirustuksia. Hankesuunnitelman luonnoksen esittelee arkkitehti Hanna Lyytinen. Mukana tilaisuudessa ovat myös tuomiorovasti Aulikki Mäkinen, kirkkoherra Mia Bäck sekä tekninen isännöitsijä Mikko Artukka ja kiinteistöjohtaja Kalle Luoma.

Hankesuunnitelman luonnoksesta päätetään kokouksessa kesäkuussa. Yleisöllä on toukokuun loppuun asti mahdollisuus antaa suunnitelmista palautetta joko Tuomiokirkossa tai verkossa. Linkki lomakkeeseen löytyy osoitteesta www.turuntuomiokirkko.fi/peruskorjaus

Infotilaisuutta voi seurata myös verkossa osoitteessa www.virtuaalikirkko.fi.

Öppet informationstillfälle om Domkyrkans totalrenovering

Projektplaningen för renoveringen av Åbo domkyrka har gått framåt och nu kan vi se de första ritningarna. Utkastet till projektplanen presenteras av arkitekt Hanna Lyytinen i Åbo domkyrka på tisdag, 21.5., kl. 17. Vid infotillfället medverkar domprost Aulikki Mäkinen, kyrkoherde Mia Bäck, tekniska disponent Mikko Artukka och fastighetsdirektör Kalle Luoma.

Det görs beslut om utkastet i juni. Allmänheten har möjlighet att ge feedback om planen antingen i Domkyrkan eller på webben fram till slutet av maj. Länken till formuläret finns på www.turuntuomiokirkko.fi/svenska/renovering-i-domkyrkanLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Evenemanget kan följas på nätet på www.virtuaalikirkko.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuva/Foto: Timo Jakonen

Turun ja Kaarinan seurakunnatLinkki avautuu uudessa välilehdessä